آموزش نقاشی خروس کودکانه
نوشته شده توسط : پری

آموزش نقاشی خروس برای کودکان می‌تواند فعالیتی سرگرم‌کننده و آموزشی باشد. این فعالیت هنری علاوه بر تقویت خلاقیت کودکان، مهارت‌های حرکتی و هماهنگی دست و چشم آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد. در این آموزش، نحوه‌ی کشیدن یک خروس ساده و کودکانه را قدم به قدم توضیح می‌دهیم.

ابتدا برای شروع، نیاز به کاغذ سفید و مداد داریم. مرحله اول، کشیدن یک بیضی برای بدن خروس است. این بیضی باید به اندازه‌ای باشد که بتوانیم جزییات دیگری مثل سر، دم و پاها را به آن اضافه کنیم.

در مرحله دوم، در بالای بیضی، یک دایره کوچکتر برای سر خروس می‌کشیم. این دایره باید به گونه‌ای باشد که یک قسمت از آن با بیضی بدن تداخل داشته باشد. سپس در داخل دایره، دو دایره کوچک‌تر برای چشم‌ها می‌کشیم و در هر کدام یک نقطه کوچک به عنوان مردمک چشم قرار می‌دهیم.

در مرحله سوم، نوبت به کشیدن نوک خروس می‌رسد. نوک خروس را به صورت یک مثلث کوچک در پایین دایره سر قرار می‌دهیم. می‌توانیم در اطراف نوک، چند خط کوچک برای نشان دادن جزییات بیشتر اضافه کنیم.

نقاشی خروس ساده 

مرحله چهارم، کشیدن تاج خروس است. تاج خروس را با چند خط منحنی در بالای دایره سر می‌کشیم. این خطوط منحنی باید به گونه‌ای باشند که شبیه به تاج خروس واقعی به نظر برسند.

در مرحله پنجم، نوبت به کشیدن دم خروس می‌رسد. دم خروس را می‌توان با چند خط منحنی در پشت بیضی بدن کشید. این خطوط باید به گونه‌ای باشند که حالت پرهای دم خروس را نشان دهند.

در نهایت، پاهای خروس را با دو خط در پایین بیضی بدن می‌کشیم و در انتهای هر خط چند خط کوتاه به عنوان انگشتان پا اضافه می‌کنیم. حالا نقاشی خروس کودکانه ما آماده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: